DagensSkola 2009- en bakÃ¥tblick! Och nu blickar vi framÃ¥t…

Publicerad 4 januari, 2010

Ett helt nytt år har kommit till oss – 2010 – och det är dags att se framåt mot nya mål men innan dess tycker vi att vi kan se lite i backspegeln. DagensSkola nu har funnits i närmare ett och ett halvt år nu och det senaste året har också sajten växt rejält. Vi vill nu här ge en kort tillbakablick över det gångna Dagensskola-året och även passa på att önska er alla, läsare som skribenter ett riktigt gott 2010!

Det senaste året har bjudit på närmare hundra inlägg i form av krönikor, skolstoff och inlägg från Fröken funderar; därtill har det kommit hundratals kommentarer som har höjt kvaliteten på debatten.

Det senaste året har vi haft över 47 000 besök och många av er har återkommit många gånger efter ert första. Många har även valt att följa DagensSkola via RSS-flödet eller genom att få krönikorna skickade direkt till mailboxen.

Här nedan kommer en sammanställning av mest lästa krönikorna och Fröken funderar från det gångna året.

Topp fem mest lästa krönikor under 2009

Topp fem mest lästa ”Fröken funderar” under 2009

Nu ser vi som sagt fram emot ett bra 2010 och hoppas att ni kommer att fortsätta att följa oss här på DagensSkola. Vi hoppas även att vi snart ska kunna visa upp en ny och förbättras sida och är således i full färd med att utveckla den.

Har DU några idéer och synpunkter på förbättringar?

Saknar DU något på DagensSkola – stort som litet?

Tycker du som Filippa att DagensSkola-loggan är supertjusig och inte ska ändras till skillnad från Jon som vill göra den mera prydlig?

Tveka inte att höra av dig med en kommentar eller via mejl och ge oss dina synpunkter!

TACK för att du läser DagensSkola!