Ett spännande lärarjobb ute på ams!

Publicerad 14 april, 2009

Lärare i svenska B, SO, Naturkunskap A, Hem- och konsumentkunskap, Praktisk lingvistik med arabisk inriktning C, Religion B, Sv2, Matematik, Mentorskap för tre klasser

åk 6- Gy åk 3

1 plats, Globalt internationella ULTRA EDUCATION: Friskolan DoktorsAkademien för rättvisa, godhet, fred med profil Language Training

Publicerad: 2009-03-30, Annons-ID: 55555

Sista ansökningsdag: Fort.

Globalt internationella ULTRA EDUCATION: Friskolan DoktorsAkademien för rättvisa, godhet, fred med profil Language Training är en fristående grund- och gymnasieskola som ligger i AB Stål- och Skrots anrika gamla lokaler, bara ett, kanske två, stenkast ifrån Sickla hamn med buss 932.

Globalt internationella ULTRA EDUCATION: Friskolan DoktorsAkademien för rättvisa, godhet, fred med profil Language Training har som mål att göra varje barn till nobelpristagare, augustprisvinnare, Pulitzerprismottagare, amerikansk president, näste Bill Gates. Vi vet att alla barn kan – allt!

Vår skolas pedagogik bygger på en solid grund av höga ambitioner och viktiga värderingar som: frilufts liv jämt, rättvisa, kamratskap och kunskaps uträvande samt rättvisa, godhet, och kreativt arbete med öppna sinnen, fred och fint kompisskap.

Här utlovar vi otimalt lärande genom tydliga regler, absolut trygghet, avstängningar av både bråkiga elever och lärare, studiero, kunskap framför allt, inga mobiler i klassrummet! Vårt övergripande mål är att vara ett föredöme skolor i hela världen.

Globalt internationella ULTRA EDUCATION: Friskolan DoktorsAkademien för rättvisa, godhet, fred med profil Language Training leds av Internationell Educatitative Premier Manager Erik Anderzon.

Vi söker nu en ämneslärare i svenska B, SO, Naturkunskap A, Hem- och konsumentkunskap, Praktisk lingvistik med arabisk inriktning C, Religion B, Sv2, Matematik samt med mentorskap för tre klasser. Delar av tjänster innehåller även adiministrativt arbete som som säljande av annonser för vår medlemstidning, reklamfoldrar mm. Dessutom bör du ha stort intresse av specialpedagogiskt arbete för elever med behov av stort stöd (för dom som inte de skarpaste knivarna i lådan.)

Att du har rättning. planering och bedömmning som självklara fritidsintressen, ser vi som ett absolut krav då vi inte kan betala dig en spänn för detta.

All under visning och alla diskussioner i fika rummet sker naturligtvis på internationellt språk (egnelska).

Varmt välkomna till världens bästa skola, med ekologisk mat och lärare utöver det vanliga även om de flesta är sjukskrivna med nagelbanden nedbitna.

Tjänsten är ett vikariat och omfattar 23,73%. (Resten gör du gratis.) Tillträde bums!

Maila din CV och ett personligt brev till: immakingmoneyhoho@friskolesverige.nu

Övertyga oss om att du är den vi söker!

Frågor besvaras av:

VD/Rektor/Internationell Educatitative Premier Manager: Erik Anderzon

Sekreterare: Anna Anderzon

Facklig representant: Erik Anderzon, Anna Anderzon

Varaktighet/Arbetstid

Tillfälligt vik. beroende på behov (vårt!) (Beror med andra ord litet på när Laila väljer att komma tillbaka från sin utbrändhet.)/ Arbetstid: 23,73%

Lön

Långt lägre än vaktmästarns. Å andra sidan kan han fixa när papper fastnar i kopiatorn.

Ansökan

Vi har inga datorer här så vi kan tyvärr inte ta emot ansökningar via mejl.

Ange referens: "sveska lärare, SO, NK, Hemohckonsumentkunskap, pr.ling.m.ar.inr. Relig, Sv2"

DagensSkola, Redaktionen

6 kommentarer till “Ett spännande lärarjobb ute pÃ¥ ams!”

1. Janis

Moahahaha! Eller snyft – för det ser lite väl bekant ut …

2. Lagledarn

Ibland överträffar verkligheten i alla fall nästan fiktionen. Kolla in den här tjänsten:

3. Janne

E´ru ´te fleksibel lille vän? Kan ru´nte kvacka lite som skolsyrra oxå? Se ba ha me egna plåster och alvedån.

4. Lilla O

Klockrent! Det skulle vara ännu roligare att se alla som söker jobbet argumentera för varför de är behöriga trots allt, för behöriga lärare är väl de som ska anställas? Tala om spel för gallerierna!