Kris i Skolkastrullerna

Publicerad 2 februari, 2009

Men vad händer egentligen med vår kära skolmat? undrar DagenSkola förskräckt. Spaghetti på golvet och metallbitar i kycklingen. Det är ingen måtta på hemskheterna vi serverar våra kids. Kris i Skolbespisningen nästa?

2 kommentarer till “Kris i Skolkastrullerna”

1. sinikka naumanen

Så många ARBETSLÖSA ?? Sättnu kära Beslutsfattarna ..folk till Skolsbespisningen tillräckligt !!Slipper vi med denna metod Glas i mjölk glasen som jag bevittnade i Kalix Mannhemsskolan , för några år sedan ,när min son skulle dricka ur glaset stor som en femkrona men oval o vass,i SISTA stund så märkte man detta,ingen sa någontig!!Känns detta bekant..denna tystnad , alltid efter sådanaahändelser.. hälsningar?
    med arga hälsningar Sinikka Naumanen författare:((

2. sinikka naumanen

Det ärbaraintei skolmatsalarna dessa händelser inträffar även iglasbitar i mjölkpaketen ,matvarubutikerna har man hittat glasbitar i kyckling osv..

Det är Bra att man uppmärksammar dessa saker TYSTNADEN leder INGENSTANS !!
    Sinikka Naumanen Författare PanikÃ¥ngest ” Häxkitteln” samt ungdoms arbetslöshet..Bok ” Vem ska ta ANSVAR?”