När fröken flyttar gömmer sig familjen under bordet…

Publicerad 10 juni, 2009

Blev inbjuden av Makthavare.se att direktblogga  i samband med partiledardebatten den 17 juni. Himla roligt.

Himla tråkigt bara att man är mitt uppe i lägenhetsförsäljning. Alla som bor i Stockholm vet vad detta innebär: städning av lister, fläktar, skrymslen och vrår, strategiska placeringar av limeskivor, kemikaliesprayade chilifrukter och syltad ingefära på superputsade diskbänkar, för att inte tala om detta megajobb att bära halva bohaget mellan källaren och hemmet för att skapa ett "luftigt intryck". FY för den lede!

Inget direktbloggande för fröken alltså, trots att det hade varit kanonkul, inte minst för att Stina Morian, ungdomsvännen, (med vilken man upplevt både en och två helgalna tonårs-bananlikörsberusningar och litet annat livsvärdefullt) håller i trådarna för sajten.

Tipsade i alla fall om Fredrik Svensson som ställde upp. Kanske kan det kompensera för att jag pratade bort hans slutpoäng i Skolfront, måhända?